Deborah Wells and Luana Borgia are my favourite stars. They appear together in the following movies:
I Segreti Di Luana Borgia
Il Testamento I
Il Testamento II
Le Avventure Di Turpex Episode 1
Sogni
I have all the above apart form the first one 'I Segreti Di Luana Borgia'. Can anybody recomend an online retailer who accepts credit cards (Actionsex carry this movie but do not accept credit cards)?
Do LB and DW appear together in any other movies that I might have missed? Hopefully yes and if so the titles would be greatly appreciated.
Apologies for writing in English but I know very little Italian. Replies in English prefered but I have an Italian friend who can translate it for me. So I will know if a reply is rude!
All the best,
Colonel John Amery
Luana Borgia and Deborah Wells Movies
Moderatori: Super Zeta, AlexSmith, Pim, Moderatore1
- Super Zeta
- Storico dell'impulso
vietato parlare in inglese? macche regola e' mai questa?? C'e' un'inglese con la sana passione per due stelline italiane ( Debora e' italiana artisticamente
e non lo si accoglie a modo?
Dai Fabrizio, facciamo almeno una eccezzione!
IO di Luana e Debora ne so pochissimo e posso aggiungere poco. Grande fisico grande porcona ma sotto il trucco e due dita di cerone non vedo un granche'( Luana)

Dai Fabrizio, facciamo almeno una eccezzione!
IO di Luana e Debora ne so pochissimo e posso aggiungere poco. Grande fisico grande porcona ma sotto il trucco e due dita di cerone non vedo un granche'( Luana)