sandocan19 ha scritto:ciao ciop benvenuto...fai iscrivere pure cip...
e possibilmente anche ciàp..
benvenuto!!
Ringrazio chi mi ha salutato.
comunque non c'è nessun cip e ciap
spero di non fare sbagli, perchè
da quanto ho letto qui menano
.....lo menano......
Lengua 'nfeuga Jamin-a lua de pelle scûa cu'a bucca spalancà morsciu de carne dûa stella neigra ch'a lûxe me veuggiu demuâ 'nte l'ûmidu duçe de l'amë dû teu arveà ma seu Jamin-a ti me perdunié se nu riûsciò a ésse porcu cumme i teu pensë destacchete Jamin-a lerfe de ûga spin-a fatt'ammiâ Jamin-a roggiu de mussa pin-a e u muru 'ntu sûù sûgu de sä de cheusce duve gh'è pei gh'è amù sultan-a de e bagasce dagghe cianìn Jamin-a nu navegâ de spunda primma ch'à cuæ ch'à munta e a chin-a nu me se desfe 'nte l'unda e l'ûrtimu respiu Jamin-a regin-a muaé de e sambe me u tegnu pe sciurtï vivu da u gruppu de e teu gambe
Ho dei gusti semplicissimi, mi accontento sempre del meglio. (O.Wilde) - Uomini siate, e non pecore matte. (D.Alighieri)
A pensar male degli altri si fa peccato, ma spesso si indovina. (G.Andreotti?) - Non mi piace morire... per questo sará l'ultima cosa che faró in vita mia. (R.Benigni?)
Chi sogna di giorno conosce molte cose che sfuggono a chi sogna solo di notte. (E.A.Poe)
Ho dei gusti semplicissimi, mi accontento sempre del meglio. (O.Wilde) - Uomini siate, e non pecore matte. (D.Alighieri)
A pensar male degli altri si fa peccato, ma spesso si indovina. (G.Andreotti?) - Non mi piace morire... per questo sará l'ultima cosa che faró in vita mia. (R.Benigni?)
Chi sogna di giorno conosce molte cose che sfuggono a chi sogna solo di notte. (E.A.Poe)
Ciao a tutti!
Dopo aver leggiucchiato qua e là, mi son detto: ma sì, perché no?
Poi ci ho ripensato: e se invece ... ma forse ...
Alla fine ho deciso ed eccomi qua, nella speranza che il mio umile contributo di depravazione possa essere di giovamento per qualcuno.
Mi disse che se non fosse stata lesbica, mi avrebbe amato. E io cambiai sesso per lei. Lei non credette ai suoi occhi e poté solo mormorare: "ma ... ma ... ma io stavo scherzando ..."
Per il mio ego può bastare che SCB mi citi nella sua firma, tutto il resto è noia.
Cicciuzzo 1.6.2016
Mi spiegate come postare le immagini, sono scemo oltre che cornuto
Furore 1.3.2017